Lördagen den 13 april

Har fått hvuudvärk så jag har lagt mig på sängen ett tag. Efter att jag kom hem från gymmet så drog jag igång med en välbehövlig storstädning hemma, och jag är inte riktigt klar än. Jag ska alldeles snart springa ut med den första tvätten så att jag får den gjord också. Skönt att ha rent och fint omrking mig! :] Passade på att byta sängkläder till ett par småblommiga som är lite mer våriga. Får hoppas att de sätter igång lite vårkänslor med tanke på all snö som nu ligger utanför mitt fönster. Blää! Bytte gardiner också nyss till de nya som jag hittade på IKEA förra veckan - det blev jättefint! Ska visa bild på det senare.
 




Diman Dilir

älskar maria!

Svar: Åh, jag med! : D LOVE HER!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-13 at. 15:18:05
Din blogg/hemsida: http://dimans.myshowroom.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!