New armcandy

Åh, jag är så trött på det här tråkiga och molninga vädret! Bara några dagar räcker för att ta ner mitt glada humör, blä. Hoppas verkligen på att det blir sol imorgon så att man blir lite gladare. Får se hur benen mår imorgon, annars kanske jag tar mig en cykelrunda eller går upp på gymmet och springer lite igen. Är verkligen peppad på att komma till 8 km på mina 62 minuter - vilket är mitt nästa delmål.
 
Förresten - vill ni se de mål som jag har satt upp för mig själv på gymmet? Kan skriva ett inlägg om det om ni vill så att ni blir lika peppade som jag är just nu. Känner verkligen att jag har jobbat så otroligt hårt med både kosten och gymmet, och att jag hittat rätt balans mellan träning och mat som kommer att fungera livet ut för mig. Det bara måste göra det och jag blir ju starkare för varje dag! :]
 
 
- Armband med pastellfärgade döskallar, korsarmband med turkosa pärlor, persikofärgad döskallering och rosa nagellack "Azalea Pink" från Gina Tricot. Det neonrosa flätade armbandet är från ebay. -




Amanda

Vad snygga! Läser gärna ett gyminlägg så kanske man blir lite peppad!

Svar: Ja, jag får skriva ett i veckan! : D GO US!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-15 at. 16:59:51
Din blogg/hemsida: http://alotlikeme.blogg.se
joanna

gud vad fina smycken!
armbandet i mitten är todiefor !!

Svar: Ah, tack! : D Jaa, det är jättefint!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-15 at. 22:45:16
Din blogg/hemsida: http://jjoannaedlund.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!