Ny design!

Har suttit nu några timmar med att lära mig lite mer om bloggdesign och har passat på att göra om min återigen. Vad tycker ni? :] Själv tycker jag att den är väldigt vårig och passar säsongen som vi nu befinner oss i, lite vårig och varm sådär. Jag gillar inte när bloggdesigner känns för överarbetade och för "proffsiga" om ni kanske förstår vad jag menar? Tycker om när man ser personligheten från bloggaren genom designen, färgvalen och bilderna!
 




Asta

Jätte jätte snygg! Kram xx :)

Svar: Men ååg, glad jag blir dåå! :) Puuuuss på dig söto!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-29 at. 21:40:47
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!