Pirates of the Caribbean - namnförslag!

Eftersom producenterna bakom den nya Pirates of the Caribbean-filmen redan har fastställt premiärdatumet för den, så är jag ständigt på jakt efter nya uppdateringar och nyheter som rör den nya filmen. Ett nytt namn har inte släppts än (vad jag vet), men jag börjar faktiskt bli riktigt peppad! Orlando Bloom har uttalat sig om att Wills story inte är klar än, men det är det senaste skvallret som jag hört tyvärr. Hittade två fan made namnförslag på vad den nya filmen kanske skulle heta - men är alltså inte det officiella namnet. Gillade båda förslagen faktiskt och bilderna hittades på Deviantart!
 




Matilda

Vilken härlig blogg du har :)

Svar: Men åh - tack så hemskt mycket! : ) Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-19 at. 12:09:46
Din blogg/hemsida: http://hejbus.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!