Planer för imorgon

Blir superglad när jag ser att statistiken bara stiger och stiger - känns som att jag har hittat tillbaka till mitt bloggeri rätt bra måste jag säga! :] Ska alldeles strax krypa ner i sängen med datorn och ta igen lite Biggest Loser och lite TV4 Play innan jag somnar. Det har varit en lång dag idag, och jag har fått en hel del gjort! Skönt att varit uppe och tränat framförallt - känner lite i knäna nu, men imorgon är värken förhoppningsvis borta! Då ska Mackis och jag på stand up comedy och se Eddie Izzard på Conventum här i Örebro. Det ska bli så spännande!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!