Ska drömma mig tillbaka inatt

Nä, hörrni. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sova. Jag har en lång dag framför mig imorgon, för efter skolan vill jag upp och springa på gymmet igen, för jag hoppas att jag nu har vilat upp mig från det förra passet. Är avundsjuk på Katrina (som jag skrev c-uppsats med), för imorgon sticker hon till New York och stannar där nästan hela april ut. Vill också tillbaka dit - längtar efter lukten av avlopp och asfalten, den goda maten, alla trafikljuden och taxiläderdoften som är sådana typiska minnen därifrån. Får drömma lite om New York istället. :] Godnatt på er! 
 
 
- Hittade en gammal outfitbild på mig från New York. Saknar mitt långa, lockiga hår! -




sannas rum

Åh vad härligt, jag vill också tillbaka till NY :D

Svar: jag veet, jag meed D: .. vi skulle åka tillsammans ju!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-08 at. 08:39:27
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
aliengirl- art is my life

Snacka om att kan bli avundsjuk när man vill också till ett sådant ställe som New York! :)

Svar: jag veet, vill verkligen åka dit igen alltså D: .. får ta en trip!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-08 at. 12:25:08
Din blogg/hemsida: http://aliengirllouise.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!