Söndagsmys i sängen

Idag ska jag bara ta det lugnt, det får man ju göra på söndagar - det är nästan det dem är till för! Blev därför en frukost på sängen idag framför lite Svenska Hollywoodfruar och min favorit Maria Montazami. Tycker verkligen om henne, så himla genuin och trevlig och snäll. Får hoppas att hon kommer och besöker Örebro snart så att man kan få träffa henne! :] Blir lite mer bloggdesignande idag och plugg lite senare på kvällen. Imorgon ska vi redovisa den första delen av vår kampanjplan för det avslutande projektet i kursen. Kommer nog gå riktigt bra! 
 
Gjorde världens godaste sena lunch igår; kyckling med chiliflakes, bacon, salt och peppar, en svätt matlagningsgrädde, jasminris.Till det gjorde jag en sallad på ruccola, melonkärnor, aprikoser och gurka. Ringlade lite balsamico över min sallad - var väldigt lyckat faktiskt. Perfekt efter gymmet för snabb återhämtning!
 




Sanna

Åh, vad gott det ser ut! Kanske får testa det nån dag :) Jag gillar också Maria Montazami! Hon är så himla skön! :D

Svar: Jaa, det var verkligen gott. Sjukt enkelt och nyttigt också ju! :] Maria är jättefin, verkligen. Vi får kolla upp när hon kommer till Örebro nästa gång så får vi gå dit och krama henne hahah.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-07 at. 18:47:10
Din blogg/hemsida: http://sannakarlin.com/blog
Junitjej

Vad maten ser god ut!

Svar: Åh, men tack så hemskt mycket! :] Glad jag blir!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-08 at. 19:32:19
Din blogg/hemsida: http://www.junitjejen.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!