Todays outfit

Har äntligen fått landa hemma hos mig i min lägenhet nu, men det är så annorlunda och tomt. Har ju varit konstant med Marcus nu i nästan en vecka så det ska bli väldigt konstigt att sova ensam inatt. Men det blir väl så när man är nykär - vi har ju knappt varit tillsammans i tre månader liksom. Kul att fixa iordning och installera nya datorn och ansluta den till min externa skärm. Blev riktigt snyggt! Ska fortsätta att packa upp nu alldeles strax, tänkte bara posta ett litet inlägg innan! :] Ursäkta den dåliga bildkvaliteten nedan, men vi tog inte bilderna med min systemkamera utan med min kompaktkamera istället. Fast den är faktiskt helt okej, men inte i närheten så bra som min Nikon, tycker jag!
 




emelies happily ever after

så snygg du är! :) Ha en fin dag!

Svar: Men oj, tack så hemskt mycket! :] Glad jag blir. Detsamma du! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-05 at. 18:05:27
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!