Videoblogg: Cooking metal style!

Tänkte inte göra någonting speciellt idag överhuvudtaget mer än att jobba med mina bloggdesignsbeställningar och plugga lite på vår uppgift som ska presenteras nästa vecka. Kommer säkert att gå bra! :] Synd att man blir så begränsad när man har sin tjejvecka i månaden bara, gillar inte riktigt det faktiskt. Lyssnar på lite Podcasts medan jag jobbar, men jag tänkte även uppdatera och skriva ett litet inlägg med en liten uppdatering. 
 
Filmade faktiskt ytterligare en videoblogg igår med Marcus, så jag tänkte lägga upp den här nedan för er som vill kika. Tycker det är så roligt att kunna redigera så snabbt och enkelt nu i Mac-datorn, och att videon renderar så snabbt. Jobbet blir så mycket roligare då! :> Glöm inte att ni kan prenumerera på min Youtube-kanal om ni vill ha uppdateringar om när jag lägger upp mina videos.
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!