12 augusti

Det kommer att bli ett par stressiga dagar nu framöver, där det kommer att hända mycket saker på kort tid! Men det ska bli så himla roligt ändå att få komma hem till Stockholm igen och träffa familjen och förhoppningsvis också lite kompisar jag inte sett på år och dagar. Verkligen år. Och dagar. Fattar ni hur galet det är när man träffar folk man inte sett på så länge? Fattar det knappt själv! :}
 
Funderar på att kanske börja med Youtube igen - det var ett tag sedan sist, men jag är faktiskt lite taggad att börja ladda upp igen. Vad vill ni att jag ska prata om i dem? Bomba mig med kommentarer och tips, så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla era önskningar (som om jag vore någon anden i flaskan...?), haha. Kramar på er!
 
- Min instagram hittar ni här! (Eller så söker ni på tekichuu bara!) -




Ottilia

Gud vad kul att du har tänkt att börja med youtube igen och här är lite förslag på videos!
1: Follow me around!
2: Hauls!
3: Room tour/ lägnehets tour!
Kommenterar senare om jag kommer på mer förslag!

Svar: Jaaaa, jag vet! :D Är astaggad alltså! Tack så mycket för tipsen - vi får se vad det resulterar i hihi. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-12 at. 12:37:15
Din blogg/hemsida: http://ottiliaherkules.blogg.se
Johanna

Gör en roomtour! :D

Svar: Haha, jag har en lägenhet :D Men det är typ inget att se. Men visst, det kanske jag kan göra! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-12 at. 19:58:38



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!