5 augusti

Det går framåt med träningen åtminstone, men går långsamt igen på datorkunskapsfronten måste jag säga. Får sätta fart imorgon så att jag kan göra klart kursen så fort som möjligt! Får jobba på! Imorgon blir det crosstrainer och spinning på gymmet - perfekt konditionspass! Ser på mina före och efter-bilder att det faktiskt går framåt nu när jag lägger manken till och sköter kosten. Riktigt lättad att semesterkilona börjar försvinna.
 
Just nu tittar jag på Knocked Up - har inte sett den förut och tyckte att det var dags. Tycker inte att den verkar vara så bra som folk säger faktiskt, men det har blivit lite av en standard nu när man har studerat film på universitetet tyvärr. Hm. Ganska synd faktiskt. Var riktigt längesedan jag såg en film jag blev berörd av, som jag tycker är sådär smart och bra som en del filmer kan vara ibland. Får leta vidare!
 
- Bilder/citat hittad på We Heart It -







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!