Åh, vill ha!

Det är så tråkigt att det står still på sommaren när det gäller kläder tycker jag. I och för sig så unnar man väl sig kanske god mat, en resa eller någonting annat istället för kläder, och alla designers drar iväg på semester. Men jag hittade dessa fina plagg som jag bara måste ha i min garderob! :} Älskar de båda två. Och jackor kan man väl aldrig ha för många av, eller? 
 
 




sannas rum

Jackan är ju to die for :D

Svar: Jag veet :O var på Lindex och letade efter den igår men hittade den inte..
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-23 at. 19:12:34
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!