Current wanties

Har spanat in dessa skor vid olika besök på Bik Bok. Är så himla sugen på att köpa dem till hösten - bara älskar sådan här stil på skorna, men måste testa dem ordentligt innan jag bestämmer mig! Har tidigare haft ett par liknande skor, men de är så himla nedslitna vid det här laget att jag måste ersätta dem. Åh, bara kom in i mitt hem och stanna på min skohylla, tack. 
 
 




C

Galet snygga skor!!

Svar: Mh, jag vet! : ) Vill ha dem nuu.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-09-01 at. 08:24:26
Din blogg/hemsida: http://chuynh.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!