Frågestund i bloggen!

Hallå på er igen. ♥ Eftersom jag inte har svarat på era frågor på ett tag tänkte jag att det kanske vore roligt att få ställa dessa! Svaren tänkte jag självklart spela in i en video så att det blir lite roligare. Bomba mig med frågor i kommentarsfältet, på min Twitter, på min mail ([email protected]) eller på min Kik (tekichuu). Du kan självklart vara anonym och fråga mig saker om det skulle föredras, haha. Hoppas att jag får in massa spännande frågor - jag ska försöka svara på allt! Kramar på er så länge! :}
 
- Bilder hämtade från min We Heart It -
 




Amanda

Om du fick resa vart som helst i hela världen, vilken destination skulle du välja?
3 sminkprodukter du inte kan leva utan?
Aldrig mer sminka dig eller aldrig mer fixa håret?

PUSS

Svar: Okeeej! :) Tack för frågorna sötis! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-18 at. 18:55:01
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se
asta

Favorit affär? :)
När började du att blogga och varför?
Bästa låten just nu?
kram :)

Svar: Åhh, tack så mycket! :* Ska svara på dessa snart, kram på finaste!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-18 at. 19:07:46
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
sannas rum

Vad är tanken med ditt nya företag, har du några speciella idéer (du behöver ju inte beskriva så ingående med detaljer), men vad ska du göra i ditt nya företag? :) Tycker det är såå spännande, ska också starta mitt här i nästa vecka, i och med utbildningen så är det nästan ett måste så att jag kan frilansa under tiden :)

Svar: jag ska göra grafisk design och webbdesign med mitt företag. banners, mindre hemsidor, grafik till hemsidor, hjälp med grafiska profiler, logotyper, kommunikationstänk osv. så himla kul - business women typ. <3 puss!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-20 at. 15:57:22
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!