Lite peptalk om där jag är just nu

Det går så himla bra med träningen just nu! Har sett något kilos nergång bara, men just nu tycker jag inte att det är något att hänga upp sig på. Jag vet att det bara kommer att rasa så småningom, precis som det gjorde förut. Har blivit så himla mycket bättre i min kondition sedan förra året också. Och det är ju det som viktnedgång och motion egentligen handlar om i det långa loppet. Ibland tycker jag att det är otroligt svårt att inse att det tar tid, men så länge man mår bra under tiden så får man försöka se de små framstegen också. De kanske inte är så små egentligen? :}
 




Maria

Jag vet inte hur du känner inför det men skulle du inte kunna göra ett inlägg med före och efter bilder? Hade varit så otroligt roligt att se, minns ju själv hur chockad jag blev när jag besökte din blogg efter ett uppehåll och såg hur mycket du gått ned. Förstår om du inte vill! Kram!

Svar: Jag har funderat på det, men jag vet inte om jag vill lägga upp dem än. Inte när jag inte är klar åtminstone :/ Dessutom har jag inte direkt några sådana bilder på hur jag såg ut före, bara på ett ungefär. Men jag ska absolut fundera på det! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-07 at. 19:08:58
Din blogg/hemsida: http://shoemania.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!