20 december & lilla julafton

Nu har jag snart ordnat klart alla julklapparna för i år - och det har varit så kul att få handla till familjen i år! :} Har hittat så mycket fint, så jag hoppas verkligen att det passar allihopa bra! Ikväll ska jag och Love fira lite julafton innan han åker upp till fjällen för julen. Men först fortsätter jag med jobbet på Elementfläkten under dagen, så kul att det går så bra för oss just nu. Får verkligen hoppas att det håller i sig - för det är så kul när vi har såhär mycket att göra!
 




Michaela

finis :)

Svar: Naww, taack hjärtat! :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-20 at. 10:18:19
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
Amanda

Alltså så fiiin orkar inte! <3

Svar: Haha, jag? :o Awww, tack gulle! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-20 at. 10:27:58
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!