30 december - the roadtrip begins!

Godmorgon på er! Ligger i sängen och tar det lite lugnt den första dagen på min semester. Vaknade med strålande fint väder utanför och är jätteglad att det inte vräker ner nu när Love och jag ska köra ner till Göteborg. Perfekt. Så mysigt att ha lite ledigt och bara njuta av varandras sällskap och åka på en liten roadtrip! ♥ 
 




K

HA DET SÅ BRA BÅDA TVÅ :)
GOTT SLUT!

Svar: Tack så mycket - och detsamma! Det ska vi ha! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-30 at. 11:35:21
Anonym

Ursäkta om jag frågar, men vad hände med din förra pojkvän, var inte ni nyss tillsammans? Är lite förvirrad >.>

Svar: Det tog slut, som förhållanden gör ibland när det inte fungerar tyvärr :< Så skulle jag flytta och så blev det som det blev bara.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-30 at. 20:15:36
sannas rum

Hoppas att ni hade en bra nyår :*

Svar: Jaaa, det hade vi - hoppas att ni också hade det! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-02 at. 02:13:51
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!