Hemklickad!

Det trillade alldeles ner ett mail från Brashy Couture i min inkorg, och jag kunde ju inte strunta i att klicka mig in på deras rea! Så mycket snygga toppar, som går till allt. Köpte deras lite kortare modell Just Stay för en månad sedan och jag bara älskar kvaliteten! Perfekt tee att gymma i, eller bara vara snygg i. Love them! Och nu väntar jag med spänning på den här snyggingen - Petite & Wild. ♥
 
 
 




Miranda

Super fin blogg! Några planer för nyår? :) Besök gärna min blogg! :)

Svar: Men åh, tack vad glad jag blir! : ) Ska på bröllop med min pojkvän nere i Göteborg! Vad ska du själv göra? :o Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-26 at. 14:55:03
Din blogg/hemsida: http://MirandaAhl.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!