Interior inspiration

Det är så farligt att köpa hem inredningstidningar och börja titta efter hur man kan inreda sin lägenhet. Livsfarligt! Håller just nu på att planera vad jag ska ha på väggarna i min lägenhet - har inte satt upp någonting ännu. Men jag vet att jag ska få en tavla av min söta kompis Zahraa, som ska måla en åt mig. Hur gulligt är inte det på en skala liksom?! :} Så spännande!
 
- Bilderna är hämtade från min We ♥ It -




K

God Jul i ditt fina hem :)

Svar: Tack fina du! : ) (Vem du nu är?)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-24 at. 11:01:02



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!