OOTD: All black everything

Det var längesedan jag postade ett inlägg med dagens outfit, men det har inte riktigt varit tillfällte för det. Håller fortfarande på att försöka hitta ett ställe där jag kan ta bättre bilder, så att jag slipper hålla i kameran. Men det kommer nog! :} Vill ni se mer sådana här outfit-inlägg? Puss & kram!
 
Och såhär brukar jag alltid sminka mig till vardags - inga konstigheter eller speciellt fancy!




Michaela

klart vi vill ha det! :)

Svar: Jaaaa :D Då kommer det mer sådant!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-23 at. 17:02:28
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
erikis

miss uuuuuuuuuuuuuuu

Svar: MEN JAG SAKNAR DIG MED OKEJ <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-23 at. 21:49:34
erikis

miss uuuuuuuuuuuuuuu

Svar: Saknar dig med <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-23 at. 21:49:35



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!