På självaste Nobeldagen!

Idag har det varit en sån där dag när ingenting går rätt. Har suttit och jobbat med en hemsida i princip HELA dagen och ingenting fungerar som jag vill fastän jag försöker. Jag kan inte Wordpress eller PHP ännu, och det är det som är själva grejen. Får flipp på hur jag ska lösa problemet med koderna :( kommer inte runt det heller, som jag brukar kunna göra när det gäller design & koder. Pffftttt, skitdag.
 
Kan i alla fall trösta mig med att jag har blivit bjuden på en överraskning imorgon klockan 19.00 någonstans av Love. Har ingen aning om vad det är för något & jag håller på att bli galen, haha. Jag hatar överraskningar lika mycket som jag älskar de ungefär. Ska bli spännande! :}
 
Har äntligen fått min efterlängtade soffa idag, och jag ska visa bilder på min lägenhet när jag har fått i ordning lite mer. Är rätt stökigt fortfarande, har inte haft tid eller ork riktigt + att jag är lite småsjuk fortfarande. Och så jobb på det. Hinner ingenting längre. Ska krypa ner i sängen nu och koppla av, känner att jag verkligen behöver det. Och kanske en bit brieost också. Puss & kram på er! ~
 
- Kan ju trösta mig med att jag har det snyggaste mobilskalet ♥ - 




Anonym

Vart har du köpt skalet? :O Sjukt fint!

Svar: Skalet är från eBay faktiskt! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-11 at. 21:53:03



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!