Soffläget & tacomys!

Ligger och tar igen mig lite i soffan hemma hos Love, vi är båda lite småsjuka så denna helg ska vi bara mysa och vara med varandra. Skönt att inte ha hela dagarna planerade, men det är ju såklart kul när det händer saker också! :} Ikväll blir det tacos till middag och sedan fortsättningen på Lost! Vi blev klara med säsong ett igår, så nu är det sådär jättespännande ni vet.
 
Tittar på Moulin Rouge för hundrade gången just nu - fattar inte hur den fortfarande kan vara så bra fastän jag måste ha sett den hundra gånger. Fantastisk musik och story! :} Vad hittar ni på ikväll? Puss & kram på er ♥
 




Stina

PRECIS den jag letade efter!!! Min blogg har krashat totalt! Layouten har grundställt sig och jag kommer inte åt den gamla :( På dom nuvarande gratismallarna så kan man ju inte fixa ett skit för man blir helt förvirrad... Inte kan du dela med dig av nå "baslayout" som jag kan få arbeta ut ifrån och fixa till min blogg igen? Usch sitter och gråter här nu snart för jag hade lagt ner så jäkla mycket tid på det där! och nu är allt borta :(((( blogg.se svarar inte heller när ja försöker få tag på dom :(( Snälla. I owe you one isf! Bara nå bas, så jag får alla nödvändiga koder.. har ju ingen utbildnig lr nått inom html utan jag bara byter ut saker jag vet vad det är för nått..!! Du får ett inlägg och länk och allt jag kan komma på tillägnat dig och ja jag vet inte vad jag kan erbjuda.. snälla... hjälp? :((

Svar: Nämen oj vad tråkigt gumman D: Mjo, jag kan ge dig min mall som jag använt till min blogg om du vill. Var ska jag skicka den? Puss och kram! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-06 at. 16:16:09
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
Stina

Åhhh du är underbar!! [email protected] funkar bra! Åhh! <3 Du ska veta hur mycket det betyder! Kanske larvigt och bli upprörd över nått sånt men pilla designer är terapi för mig när ja bara behöver försvinna ett tag... >_<

Svar: Ja, jag vet : ) Jag är precis likadan sötnos. Jag mailar dig designen som jag har, men då vill jag ju såklart att du kanske skriver något sött om designen :3 även fast jag bara lånar ut den hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-06 at. 16:28:48
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
Stina

Åh du ska få så mycket mer! :D TRO mig! Du räddar mig verkligen här nu! <3

Svar: Tack sötan! :* Lycka till nu!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-06 at. 16:39:05
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
Stina

Blää de går ju inte ändå :( Vad tar du för att göra en blogg från grunden? I så fall, får jag komma med önskningar/skisser om hur jag skulle vela ha de?

Svar: Ja, eftersom jag driver företag just nu så kommer ju priserna att vara dyrare än de flesta bloggdesignare där ute. :< Men jag tar runt 600 kr + moms beroende på hur länge jag sitter med designen! Du och jag kommer gemensamt fram till ett förslag, jag skriver en offert, du godkänner den och sedan påbörjar jag arbetet på en testblogg hos mig! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-06 at. 17:01:27
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
Stina

mailade dig om det med :) Vi kan snacka där istället så vi inte tar upp hela flödet här ^_^

Svar: Absolut, det gör vi. Kram! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-06 at. 18:27:12
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!