12 februari: New in & Johan Glans

Resan hem till Stockholm gick bra och tiden på bussen gick mycket snabbare än vanligt faktiskt! Nu sitter jag och gör mig iordning för att åka till Cirkus med familjen för att senare se Johan Glans! Superkul ska det bli! Är redan hungrig faktiskt - vet att det kommer bli en extra god middag ikväll. Appråpå ingenting så har jag nog glömt att visa mitt senaste skoköp från Members/Nelly - längtar till våren lite extra mycket nu. :}
 




MADDISENJ

snygga

Svar: Jag veet, tack! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-12 at. 15:39:43
Din blogg/hemsida: http://maddisenj.se
Natalie

Vilka snygga skor!

Svar: Åhh, jag veet! :D <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-12 at. 22:24:18
Din blogg/hemsida: http://noctis.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!