4 februari

Har haft en supermysig helg faktiskt - även fast det inte riktigt blev som jag trodde. Blev ingen utgång eftersom att kön var så lång, men jag och Emma hade trevligt ändå! Vi käkade och pratade istället, och kikade in på lite andra ställen. Men det var kul ändå, vi har ju alltid det! :} Åkte hem till Marcus sedan och tillbringade resten av helgen med honom. Skönt att slappna av för en gångs skull och slippa stressa över skolan. Har blivit galet mycket i skolan, men det löser sig nog förhoppningsvis snart. Väntar på ett besked ifrån CSN också, men jag hoppas att det kommer i veckan. Mackis fixade min säng i lördags också - skönt att äntligen få det gjort. Har ju legat som en sne säl i den ända sedan i somras, så inatt när jag somnade kändes jag så ovanligt rak. Haha!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!