Ego Boost: Split End Mender

Beställde denna leave-in-produkt från TIGI härom veckan och fick den igår på posten. Självklart var det ett eBay-köp, hehe. Den doftar helt underbart gott, men den gör mitt hår väldigt stelt och "hårt", även fast jag kammar igenom håret efter att jag kramar in produkten. Lite konstigt tycker jag, när den fått så bra recensioner. Men man kanske måste vänja sig vid produkten? Jag vet inte - vi får se helt enkelt. Får försöka att jobba runt detta problem - för som jag har förstått det så ska den verkligen fungera och "stänga" kluvna hårtoppar. Men vi får se! Ska testa lite till! :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!