Marieberg & C-uppsats

Sitter och skriver på min och Katrinas c-uppsats nu, och ska försöka bli klar med analysen av den andra filmen till imorgon kväll i alla fall. Katrina skriver om den tredje filmen, och sedan har vi den sista att skriva analysen på. Men det kommer att gå bra - var nog lika bra att dela upp arbetet som är kvar på analyserna, även fast det inte är så enkelt att skriva analyserna ensam. Men det löser sig! :} Fokus nu. Igår var jag och Emma på stan och lämnade ut ytterligare CVn för min del, så jag hoppas att någon av dem hör av sig såsmåningom! Man måste ju hoppas i alla fall. Nu ska jag och Marcus snart åka till Marieberg och ta oss en tur på Ikea och köpa lite småsaker till mig, och sedan ska vi laga mat och äta middag tillsammans. Mys - första ledigheten på hela veckan! ♥








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!