New in

Det kommer att kännas så konstigt att vara helt ledig på torsdag, fredag, lördag och söndag för mig. Vill nästan åka in till stan och shoppa lite - men jag vet inte om jag har någon energi till det. C-uppsatsen har varit så otroligt krävande och annat som hänt runt omkring mig har också varit påfrestande, speciellt denna vecka. Men det löser sig förhoppningsvis i framtiden! :}
 
Fick min nya tröja från eBay för en vecka sedan ungefär - superfin på faktiskt och kostade bara 78 kronor. Galet billigt. Tyvärr var det onesize, men för min del gjorde det ingenting. Den satt faktiskt bra ändå!
 




Camilla

åh, kan du länka den? :*

Svar: Jag hittar den faktiskt inte :( kolla efter typ "cross knit" eller något.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-07 at. 21:52:32
Din blogg/hemsida: http://ihateyourcrew.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!