Update;

Har en massa bloggdesigner och uppdrag på gång den här kommande veckan också, och jag har fått inspiration till att göra om min blogg på ett helt nytt sätt som jag hoppas att ni kommer att uppskatta. Ska bara försöka hitta tid till att uppdatera min egen blogg också, det är ju nästan roligare att designa åt någon annan! :} Men jag vill bara sätta igång nu med en gång - har liksom en skiss i huvudet på hur jag vill att bloggen ska se ut! Vi får se när jag kommer att ha tid att införa den bara. Ni får hålla tummarna att det blir inom en snar framtid i alla fall! 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!