10 januari

Gick helt super på gymmet idag - blev crosstrainer och sedan vikter. Har ont i precis varenda del av min kropp och då vet man att man köttat ordentligt, haha! :} Känns så skönt att komma in i träningen igen såhär efter jul. Har ju som mål att lyckas med att gå ner till mitt fjärde delmål ganska snart. Var nere och nosade på de siffrorna i maj förra året, men sedan hade jag gått upp under sommaren och inte lyckats göra mig av med sommarvikten under hösten. Men nu så är det no mercy som gäller! Det ska gå! :}
 
- Dag 4 av min cleansing-vecka - och suget efter onyttig mat är borta! :o -







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!