13 januari

Blir så glad över att det får så bra med träningen! :} Har börjat simma med Katrina också, och det gör verkligen det roligt. Det är nog bra med varierande träning, speciellt när det gäller att försöka få upp konditionen igen. Märkte att jag orkade mycket mer på crosstrainern idag än vad jag gjorde i torsdags, och det känns jättebra! Får köra ett sådant där mastodontpass imorgon igen när jag har mer tid på mig, idag kom jag iväg lite sent till gymmet. Tog en sovmorgon och gjorde en ordentlig frukost istället, haha! Sån vardagslyx är också viktig! Nu ska jag och Katrina plugga lite på uppsatsen, lika bra att sätta igång på en gång. Go go go!
 




LindaViola - mamma till två!

Skönt att ha kommit igång med träningen :)

Svar: ååh, jag veeet! D: känner mig så glad!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-13 at. 20:56:33
Din blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Lina

Jag har följt din blogg på bloglovin' väldigt länge men det var också väldigt längesen jag hann kika in här, alltså vi snackar flera månader... Har alltid tyckt att du är jättefin, tro inget annat, men tänkte bara säga att man ser verkligen att du har blivit smalare nu!! Kul att se att det går så bra med träning och allt!!! kramis

Svar: men ååh, glad jag blir sötnos! :D du får följa mig mera tycker jag minsann. glad jag blir - det går bra, men just nu sitter jag fast. men det kommer nog att ramla av om ett tag. kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-26 at. 21:49:22
Din blogg/hemsida: http://skyddsrum.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!