26 januari

Efter att jag kommit hem från Marcus, som jag i princip bott hos hela denna vecka, såg jag att jag fått en massa paket i lådan! :} Då blev jag lite gladare och mer positiv över att vara hemma igen. Är ju så jobbigt att åka ifrån den man gillar, haha. Även fast man bor rätt nära varandra så är det ju inte så kul att vara ifrån varandra. :< Men så är det när man är nykär. Vi blev tillsammans i onsdags och allting känns verkligen jättebra. Är så glad och lycklig att det nästan är jobbigt. Har shoppat lite också på senaste - funderar på att kanske göra en videoblogg med allt? :} Här är ett av fynden jag gjort - hittade denna på ebay!
 




rebecca

aw, grattis till kärleken :D all lycka till er!

Svar: men åhh, tack så mycket! :D tog minsann ett tag att bli kär igen!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-26 at. 22:05:21
Din blogg/hemsida: http://bexkan.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!