27 januari

Gick super idag på gymmet - fast jag orkade inte sätta mig i någon av maskinerna, så jag tänkte spara det till imorgon! :} Om jag hinner vill säga. Men det löser sig, annars är det ju bara att ta det en annan dag i veckan. Längtar efter träningsvärken i armarna och benen - var ju ett tag sedan nu. Skrev upp mig på 4 månader till, och nu är det bara att köra ända tills maj! Och då måste det ju bara hända saker alltså. Ska försöka att inte ställa mig på vågen lika ofta som innan. Blir dock galen på att jag än en gång stannat upp. Grrr.. men det kommer väl om någon månad eller så får vi hoppas. Huvudsaken är ju att man mår bra och blir starkare egentligen!
 
Till lunch vart det kryddad quorn med tapasgrönsaker i marinad - mums!







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!