28 januari

Åh, idag blir det skola igen. Är faktiskt en rolig kurs - ska snart börja skriva på min respons som jag ska ge min grupp lite senare idag. Kommer att gå bra tror jag! Alla är så duktiga, haha. Svårt att hitta fel, men det är ju faktiskt min uppgift i responsgruppen. Skrev lite på c-uppsatsen igår också, vi kommer ju i alla fall framåt, vilket känns skönt. En paragraf skriver vi minst när vi ses - känns riktigt bra! :} Snart kommer vi till analysen, och då kommer det roliga arbetet. Ska snart skicka in den första delen innan vi går på analysen till vår handledare så att hon får läsa det nya vi har skrivit. Hoppas hoppas hoppas att det är bättre än förra gången! Nu måste jag göra mig i ordning så att jag hinner till skolan i tid, och sen ska jag träffa Mackis igen. ♥
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!