Seriestart av PLL

Ni har väl inte missat att Pretty Little Liars är tillbaka? :} Åhh, är så sjukt tvistat nu att jag blir knäpp. Det är så många lösa trådar som inte har besvarats och allting blir bara mer och mer invecklat. Superspännande, har ni inte kollat på denna serie än tycker jag att ni ser första avsnittet och ger det en chans. Är helt besatt, haha! :o
 




Michelle Soleil

ÄLSKAR PLL, men man blir helt galen av att kolla på det haha. Som du säger, så många lösa trådar och bara massa nya saker som kommer fram och bla bla haha. MEN ÅH SÅ BRA!

Svar: jag VET D: orkar faktiskt inte riktigt tänka på allt. just nu är det ju bara kaos!? :c
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-10 at. 17:54:24
Din blogg/hemsida: http://michellesoleil.webblogg.se/
Tessie

Du har verkligen en hel mysig blogg måste ja säga! :) Tack för titten.

Svar: aw, tack så hemskt mycket! :O glad jag blir vännen!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-10 at. 21:10:38
Din blogg/hemsida: http://curves4all.wordpress.com
Hanna

När, var? D: Blev besatt nu på lovet och har sett halva säsong 3. Vilken säsong är det som visas?

Svar: det är den nya halvan av säsong 3! :} finns att streama säkert någonstans.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-13 at. 21:38:25



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!