Todays

Gick bra idag i skolan - fick arbetet gjort precis som vi skulle! :} Fick även tag i den sista boken som hör till kurslitteraturen till första delkursen; tummen upp! Blir en billig första månad mina damer och herrar. Skönt! Har skrivit rent webbtexten idag, och imorgon ska jag skriva min självreflektion tror jag. Får se när jag går upp imorgon - ska upp och gymma innan det är dags för skolan. Passar på när vi börjar så sent. På kvällen tror jag att jag och Mackis och några av hans klasskompisar skulle gå på bio och se Les Miserables - supermys! Måste ta med näsdukar av vad jag har hört. Gillar inte att gråta offentligt :'c Får hålla Mackis hårt i handen. ♥








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!