Todays

Ska snart gå ner till skolan och möta upp Marcus. Ska gå och kika lite efter kurslitteraturen idag också hade jag tänkt, så att jag slipper köpa allting. Det kommer ju bli alldeles för dyrt för en kurs som jag egentligen inte är så speciellt intresserad av att läsa :c .. Hm. I vilket fall som helst så ska vi sedan åka till Marieberg och handla lite sedan. Kul! :} Var längesedan jag var där faktiskt. Får hålla plånboken i styr minsann. Får se om jag hinner träna ikväll efteråt - får hoppas på det! Vill verkligen slå mitt rekord på crosstrainern. Var 10 kcal ifrån senast jag var uppe, och det är så irriterande! Men nästa gång - jag bara måste slå mitt eget rekord. No mercy!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!