Planer för dagen idag

Eftersom gymmet som jag tränar på har så konstiga öppettider på sommaren, så tänkte jag ägna dagen idag åt att plugga vidare på min sommarkurs och göra klart de två quizen som är kvar på min Datakunskapskurs. Får hålla tummarna att jag får godkänt på de båda, så att jag kan börja med de två inlämningsuppgifterna som verkar vara ganska stora uppgifter. Är jättesugen på att fixa till mitt CV och söka lite jobb idag också om jag hittar några som låter intressanta. Får se hur mycket jag hinner med idag bara - klockan är ganska mycket redan. Men det är bara att sätta igång medan det är ljust ute! :}
 
Har äntligen fått väskan jag beställde för ett tag sedan, och den var mycket mindre än vad jag trodde att den skulle vara. Trodde att den skulle ha samma mått som den jag hade tittat ut på Zara i Paris - men den här kommer att fungera bra också hoppas jag! 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!