Ääääntligen!

Det var jättelätt att beställa min iPhone, men det var inte alls lika lätt att få hem den. Men nu är den äntligen min. Ni vet ju hur det är när man väntar på någonting och verkligen vill ha det? :} Och så bara får man det man vill ha. Lyckan! Idag ska jag och Marcus åka till Marieberg och titta lite i butikerna där, kanske göra en synundersökning när vi ändå är där och lite sådant. Kommer nog att bli en mysig dag, man får passa på att göra sina inomhusärenden när vädret inte är så himla prima. Men först ska vi käka lunch!
 
- Följer ni mig på Instagram än? :} Om inte, lägg till tekichuu eller klicka här! - 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!