Absurdity

Eftersom att Bryggan hade öppet igår kväll, passade jag och Erika på att gå ner och ta ett glas vin och prata lite. Tummen upp för utekvällar på sommaren - men jag tyckte att jag anade att hösten är påväg. Det var riktigt kallt när vi var påväg hem faktiskt. Kan det inte bara varmt året om istället? :(
 
Sitter och lyssnar lite på soundtracket till The Lone Ranger igen, och kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att det är bra eller dåligt, haha. Så himla svårt att prata illa om Zimmers musik, men det här var verkligen inte en av hans bästa album måste jag säga. Trist.
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!