Bloggdesign: Medinahs bakblogg!

Åh, jag kom nyss på att jag hade glömt att visa upp hur Medinahs design blev. Detta är min första blogspot-design, så den tog verkligen ett bra tag att göra. Men nu vet jag att jag i alla fall kan titta på den sortens kod också, vilket innebär att jag nu också kommer att börja göra designer till blogspot.com-bloggar också! :} Dock kommer dessa vara lite dyrare att beställa, då det är annorlunda och mer komplicerad kod att läsa och koda om. 
 
Här kommer i alla fall resultatet av bakbloggen jag designade. Är den inte superfin? Är riktigt nöjd med den faktiskt - tycker att den speglar bakverk och sötsaker med sin "smarriga" design. Eller vad tycker ni? :} Är du också sugen på att beställa en bloggdesign? Maila mig på [email protected] så kan vi diskutera vidare där. Kram på er!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!