Current wanties

Jag och Marcus hade en jättemysig dag igår, trots att vi inte gick ut för att äta som vi hade bestämt. Jag var fortfarande helt mörbultad efter besöket på Gustavsviksbadet, haha. Så vi myste lite hemma hos mig istället, och det funkar ju också. Hihi. ♥ Har tagit en paus i datakunskapspluggandet just nu, och satte ihop detta kollage lite snabbt. Det har ju äntligen börjat trilla in höstmode som fallit mig i smaken! Dock vill jag nästan inte titta på de kläderna ännu, det är alldeles för tidigt. Men en liten smygtitt fick det bli ändå!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!