Dags för frullekost

Idag blev det en tidigt start på dagen! :> Skönt att komma upp och faktiskt känna sig pigg, trots att jag var igång nästan hela dagen igår med badminton och cykelturer. Hade så himla roligt med Emma. Vill spela snart igen! Hade glömt hur roligt jag faktiskt tyckte att det var. 
 
Till frukost idag åt jag en stor tallrik med hälsoyoughurt, hallon och kvarg toppat med lite hasselnötter och dinkelflingor. Så himla gott! Riktigt mätt nu, haha. Testa att blanda i lite kvarg i filen/youghurten på morgonen för att öka proteinintaget! Blir dock lite surare då, men jag tycker inte om sött så mycket. Och speciellt inte på morgonen!
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!