Datakunskapspluggis

Godmorgon på er! Eller ja, god sovmorgon snarare. Har i alla fall kommit i säng mycket tidigare nu de senaste dygnen och börjat gå upp tidigare. Jag håller på att försöka vända tillbaka dygnet nu till normal dygnsrytm igen. Så himla skönt att inte sova bort dagarna, tror inte det är så himla bra om man ska träna och få igång förbränningen. Har fått lite känningar i knäet igen, så på måndag tror jag inte att jag ska springa på bandet faktiskt. Vill inte riskera överbelastningsskador igen, så jag får gå på crosstrainern och spinna lite istället! Funkar ju det med liksom. Not bad!
 
Idag tänkte jag forstätta på min inlämningsuppgift i datakunskapen och skriva klart ytterligare ett avsnitt. Hoppas verkligen att jag inte får någon rest eller så, skulle vara så himla skönt. Fick alla rätt på det tredje och sista quizet! :} Go me. 
 
Följer ni mig på Twitter? Har precis skaffat det och är hooked. Så otroligt onödigt, men kul ändå. 
Klicka här för att komma till min Twitter-feed. Puss och kram!







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!