Fashion Inspo

Det finns så himla mycket fina bilder på We ♥ It - kan sitta hela dagarna och bara scrolla igenom förstasidan och "hjärta" bilder. Farligt inspirerande nästan, haha. Har suttit och snöat in på outfits nu de senaste dagarna, och hittade dessa som jag verkligen tycker om! :} Man blir ju inte precis mindre sugen på att hösten ska komma, det är ju då modet är som snyggast tycker jag. Och de bra hårdagarna blir färre och färre förstås, haha!
 
- Mer inspiration hittar ni på min We ♥ It 




Kajsa

sv: Åh tack fina du!
Såg i din presentation att du vill bo i New York. Drömmer om samma sak. Hur häftigt hade det inte varit :)

Svar: Så lite så sötan! :) MHM, det är klart jag vill. Vem vill inte bo där egentligen? :D Skulle vara perfekt liksom.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-21 at. 23:16:17
Din blogg/hemsida: http://kajsaanna.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!