Hemklickat!

Åh, jag är såååå himla spänd inför nästa vecka! :} Har lite saker på g som jag ska ta itu med kan jag ju säga, men vågar inte jinxa något. Men jag tycker att ni ändå ska hålla era tummar och tår för mig!
 
Har precis beställt en iPhone 4s och den ska komma då någon gång. Min telefon som jag har nu bestämde sig för att ge upp imorse, så jag var helt enkelt tvungen att köpa en ny. Ingen av de telefoner som jag äger nu kan egentligen fungera som substitut, men ringa och smsa går faktiskt. Men batteritiden är ju sämst på dessa gamla telefoner. :( Blä. Längtar längtar längtar!
 
- Inte mina bilder. Bilderna är hämtade från We ♥ It -
 




sannas rum

Åh vad kul :D hihi, älskar din design btw, så rosa och fin :)

Svar: tycker du? :)ny och ny är den ju inte i och för sig, men ja.. :D tycker den är tråkig typ.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-26 at. 19:18:07
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum

Men jag skrev inte att den var ny, hihi ;P Men den är fin :D

Svar: Jahaa, men gud :D Läser väl som en kratta kanske? Hahaha. Tack sötan. Vill träffa dig någon gååång :( <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-26 at. 19:29:54
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum

Hahahaha ;P Absolut, har du vägarna förbi GBG nånting? ;) hehe, har så mkt med jobb och skolan som börjar snart, så jag tror tyvärr inte att jag kommer kunna komma upp till Örebro just nu /:

Svar: Jaa, jag vet :( Jag får åka ner till dig juuu. Vill mysas och bloggas <3 eller ja, du fattar, hahah!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-26 at. 21:31:14
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!