Ingen träning idag?

Åh hej på er! :} Har precis startat dagen med en smoothie bestående av hälsoyoughurt, frysta hallon och en banan för att vakna till och få en riktigt energikick. Så himla bra frukost, och är man extra hungrig kan man ju lägga till lite nötter eller blanda i havregryn. Eller göra en macka vid sidan om, med philadelphia och kalkon på, som är min favoritmacka. Blir nästan hungrig igen nu - haha.
 
Tänkte att jag kanske skulle gå och träna senare idag, men har så himla ont i min högra axel när jag rör den så jag vet inte om jag vågar chansa. Vill verkligen inte att det ska bli värre. Annars får jag vila upp mig idag och träna imorgon istället, ska nämligen köra det långa programmet nästa gång - med både styrka och kondition. Jag fattar inte varför det gör så ont bara. Jag har inte burit något tungt, eller gjort illa mig på något sätt vad jag kan minnas. Märkligt.
 
- Från min We ♥ It -




LINDA - FITNESS & HÄLSA

Motivation!

Svar: Haha, va? :>
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-30 at. 18:07:42
Din blogg/hemsida: http://nattstad.se/fitnesslinda



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!