Kvällens underhållning

Jag är alltså helt slut i kroppen sedan igår. Speciellt i låren och vaderna efter gårdagens gymbesök. Och i bröstmusklerna. Får se om jag hinner träna imorgon på morgonen, kanske ta en promenad? Men vi får se! :} Har en del att fixa och ordna med inför nästa vecka. Vill påbörja den sista grejen innan jag ska lämna in min sista inlämningsuppgift i datakursen också. Känns som det aldrig tar slut typ. :( Men det är bara att kämpa på!
 
Nu ska jag titta på lite serier och låta min ansiktsmask kyla ner mig. Det är nästan tropiskt varmt idag. I alla fall där jag bor, i Örebro alltså. Får se om man kanske skulle ta och lägga sig i solen lite i helgen någon timme. Bättra på brännan ytterligare och försöka vänja bort mitt soleksem. Detta eviga kliande alltså. HUA!
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!