New in: Betsey Johnson

Blev inte precis en tidig morgon för mig som jag hade planerat igår, men jag kunde bara inte somna. Det känns som att jag gör av med för lite energi för att bli trött så tidigt på kvällen, eller så fastnar man framför någon bra film. Får försöka sluta med att titta på alltför spännande avsnitt innan jag går och lägger mig i fortsättningen, haha. I vilket fall som helst tror jag inte att det spelar någon roll idag. Det är supertråkigt väder med regn som hänger i luften. Supertrist! Blir i vilket fall som helst gym senare idag, så just nu håller jag på att tagga till med peppande musik! :} Tänkte ta och börja på en av mina två sommarkurser idag - börjar liksom bli dags nu känner jag, hehe.
 
Har varit på jakt efter en riktigt snygg lite mindre neccesär ett bra tag nu och hittade den här från Betsey JohnsoneBay i helgen.
Klickade hem den direkt och fick hem den nu i tisdags och den är ju så himla fin. Loves it! ♥
 




Emelie

- Så mycket gladare man blir om man har en fin neccesär :)

Sådär. min dator lever sitt eget liv och bestämmer när jag har kommenterat färdigt. kram

Svar: Åh, jag vet! : ) Bara älskar den, haha. Så himla fin!Haha, ingen fara - förstod att något gick fel. Kram på dig.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-10 at. 08:43:12
Din blogg/hemsida: http://kimelie.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!