Perfect tank tops

Något som jag oftast glömmer att inhandla och addera till min garderob är basicplaggen! De som man kan para ihop med vad för andra plagg som helst, vare sig vad för färg eller material man väljer att sätta på sig. Är faktiskt riktigt dålig på att köpa sådana plagg (tror ärligt talat inte att jag äger ett svart eller vitt slappt linne), men dessa från h&m har jag verkligen fastnat för. Måste spanas in snarast!
 




mariekarolina

Underbar blogg du har!

Svar: Men åh, tycker du verkligen det? : D GUD så glad jag blir! Massa kramar till dig, fina.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-29 at. 10:37:48
Din blogg/hemsida: http://mariekarolina.blogg.se
mariekarolina

Ja! Fastnade direkt när jag klickade in här :)

Svar: Men gud så kul! : ) Hur hittade du min bloggis dåå? Kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-29 at. 11:05:43
Din blogg/hemsida: http://mariekarolina.blogg.se
mariekarolina

Satt och klickade runt på olika kategorier på bloglovin och klickade upp ett gäng bloggar åt gången, och det är inte många som man fastnar för :)

Svar: Jahaa, men gud så roligt! : ) Din blogg är supersöt den med juuu. BLir så glad! Kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-29 at. 11:49:48
Din blogg/hemsida: http://mariekarolina.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!