Startar dagarna sent nuförtiden

Godmorgon på er! :} Eller ja, god eftermiddag är det ju egentligen, haha. Jag förstår inte varför jag sover så himla länge nuförtiden, jag gör ju inte ens så mycket på dagarna som egentligen skulle kräva såhär mycket återhämtning? Men jag antar att det är så på sommaren - man ska ta igen sig och vila upp sig inför kommande termin och det som väntar i höst. Ska bli himla spännande att se vad som kommer att hända - vill inte plugga mer, utan börja jobba med någonting inom det jag är utbildad inom. Håll tummarna för mig! 
 
Nu blir det kaffe, senaste avsnittet av Masterchef och en energirik lunch innan mitt träningspass. Är riktigt taggad på att klara mitt delmål idag. Rapport kommer ju såklart upp på bloggen senare! :} Och ikväll kommer ju Marcus hem till Örebro, så vi ska ju ses ikväll. Så himla längesen jag träffade min fina, åh. Kom hem nu, nu, nuuu! ♥
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!